tisdag 5 juni 2007

Grejar

Sitter å grejar me bloggen å testar lite olika grejor.... Börjar me att slänga ut en kul bild på SaCCo á la Magnus Uggla!!! Ha ha ha...
Tror jag har kommit på hur jag får bilderna under texten, YES:)
Idag e de lite roligare än igår, doggsen å jag va en stund i parken å glodde, sen tänkte jag göra en rabarber-paj ,utan hår ;)
Imorgon e de inofficiell utställning här på Trelleborgs brukshundsklubb, vi tänkte eventuellt åka dit med doggsen för att kolla på massa hundar, Knutte kan behöva de sen han ble kraftigt utskälld av grannens lilla ull-tuss, han ble sketans rädd så lite miljö träning med "massa" hundar blir bra hoppas vi...
Nä nu e de dags för käk till doggsen, tillochmed SaCCo den anorektiska äter tre gånger om dagen nu sen Knutte flytta in, de e KANON!!!! De han nu äter på en dag tog väl ungefär 2½ dag innan, så vi hoppas han gröfsar på sig ännu lite till nu. Ska se om jag kan komma ner å väga han nu någon dag, jag vägde Knutte-blobben idag. 13kg!!!!!!!! Han blir nog stor när han blir stor ;)
Förresten Biker-gänget, Knutte å hans syskon blir 10 veckor idag! Knutte´s syrra Xa har oxå en blogg, länk till henne finns under "våra favoriter, för de hon ju- Knutte´s favvis!!!!
Så nu ska de käkas, see ya!!!!



Inga kommentarer: