torsdag 21 juni 2007

SaCCo säger sanningen....

Ja då e de väl min tur att skriva här å berätta vad som egentligen händer här hemma, Knutte e inte riiiktigt till att lita på.....
De där han sagt om att matte plågar honom e inte riktigt sant, sant e att: Ja, hon stoppa ner han i hagen, dock så gnällde han lite halvhjärtat i ca:3 minuter sen sov han sten hårt. å har gjort sen dess.... Jag vet för jag brukar gå runt i lägenheten lite under natten för att kolla läget när de andra sover.....
Å Jo vi brukar hitta på lite olika saker som e roliga, igår morse va vi i Albäcksskogen, jag har varit där innan men inte Knutte, så jag va tvungen att visa runt honom överallt-Men jag tycker de e helt Ok, för min systerson e hel cool... Så bilderna här nedan e inte alls hopklippta utan de e sant att vi va där ;)
Sen att de skulle på någotvis vara orättvist att jag får sova i mattes å husses säng men inte Knutte..... Ja vad ska jag säga om de??? De e juh självklart att jag ska sova där å ingen annanstans, eller? Matte vill ju ha mig i sängen, de har hon alltid velat för jag e juh hennes GISE-KNOE(?????) Hur f*n kan hon kalla mig de då? Jag e juh lixom ganska stor å cool, de e juh inte en Gise-knoe, eller? Jag gillar mer när hon säger El mano till mig de e COOLT!!!!! Men oftast kallar hon mig Gise när vi e ensamma, å då gör de juh inget för hon e juh min allra allra bästa MATTE-GIS de säger iallafall husse- att jag e en riktig Matte-gis, å de e jag juh, hon e faktiskt bäst!!!! Oavsett vad Knutte säger, han har lixom inte fattat de än;) He he he
Nä nu ska jag ut å visa världen för Knutte, tror jag ska gå ner till matte-mamman, för hon e åsså en GISE!!!! Å matte-pappan va e han då? Han e en riktig lek-farbror de e vad han e!!! Han brukar ligga på golvet i hallen med oss eller så ligger vi i sängen me han!!!!!
Men men iallafall så ska jag ut nu..... Håll till godo med sannings-rapporten från mig-EL MANO




4 kommentarer:

Karina sa...

Hej Sandra, kul att du kika in på Daffies blogg :)

Jobbar nu så mycket, så jag ska försöka uppdatera i helgen!

Vad fina de är SaCCo och Knutte, verkligen kul att läsa deras bravader.

Unknown sa...

Vilka fina grabbar som bodde här! Riktiga lakritstroll! Härligt att se vad era dagar ser ut som & vad ni hittar på.Tusen tack för orden hos mig & mina coola brudar ;-)

Varmt välkommen tillbaka!

Sommarhälsningar Lisa, Rut & Gunda

XA sa...

Knutte! Du har blivit utmanad...

Kolla in blogg och läs mer...;)

XA sa...

SaCCo! Du har blivit utmanad...

Kolla in blogg och läs mer...;)