tisdag 19 juni 2007

MEN HAAALLÅÅÅÅÅ!!!!!!!!!!!!!!!!!

Men tjena lixom...... Matte "glömde" (pyttsan!!!) att berätta hur hon plågade mig inatt....men jag ska berätta sanningen om henne.... HON va jätte rolig först på kvällen hämta nånna konstiga gröna saker på vinden, va de nu e för dit får inte jag gå..... Sen greja hon i sovrummet brevid sängen... VET NI VAD? VET NI VAD HON GJORDE???????? HON byggde en hage av de gröna, jag fatta inget, jag menar INGENTING!!!! SaCCo å jag glodde från sängen??? Skulle hon kanske hämta hem de där två stora konstiga djuren som tydligen bor brevid vårt hus i Simlinge??? Jag å SaCCo undra å undra... sen helt från ingenstans hämta hon min filt å kudde? Ehhh, varför? jo för sen lyfte HON helt sonika ner MIG i hagen!!!!MEN HALLÅÅÅÅ DÅRÅ!!!!!!! Sen sa HON att här ska jag minsann få sova till jag har lärt mig att inte kissa inne om nätterna!!!! Men vadårå??? Jag kan väl inte hjälpa att jag måste kissa på alla våra filtar å grejer på nätterna???? Fattar HON inte att Hon måste stiga upp fler gånger om nätterna, för jag menar hur ska man lixom kunna hålla sig i typ4 timmar??????!!!!!!!! Så nu med andra ord så ska jag behöva sova i den därra hagen, å SaCCo i sängen???? Lide orättvist!!!!! Sen har HON dessutom mage(!!!!!) att fota mig där i hagen.... Jag ska minsann visa er dom därra bilderna så ni får se hur hon plåga mig inatt.......




Ser ni????? De e inte klokt..... jag ska minsann visa HENNE att jag e stooooor å inte behöver sova i hagen många nätter till asså, jag ska faktiskt försöka att inte kissa inee nåt mer nu.... För jag vill juh va med SaCCo å husse på nätterna, HON kan minsann sova i hagen hädanefter om de inte passar damen, så de så!!!!!!! Så nu vet ni hur jag egentligen har de här.... De matte skrivit innan om att vi hittat på roliga saker å så de e utraderat ur mitt minne,bilderna som finns e ihop klistrade!!!!!! Bara så ni vet asså!!!!! Nä nu ska jag gå å lägga mig å sova på matte´s nytvättade tvätt som ligger i soffan, HALLÅÅÅÅ hur dum får HON va som lägger de där då.....MMOOOHHHAA HAHAHAHA
Å om ni inte fattat, så de Knutte som rapporterar från VERKLIGHETEN!!!!! Ha de gottit allihoppa...



1 kommentar:

XA sa...

Men din lille stackare, Knutte!! som din matte gör med dig... !

Min matte har pratat nåt om att jag typ ska bo i bur på nätterna sen när de andra flyttat, fast det är för att jag har upptäckt det goda med att tugga på väggarna *he,he*...om du inte provat än, så rekommenderar jag det starkt!!