måndag 6 augusti 2007

KNUTTE RAPPORTERAR

Äntligen, jag säger ÄNTLIGEN!!!!! Har jag sluppit ur den dära HEMSKA natt-hagen!!!!!
Nu har jag visat HENNE att Jag minsann är rumsren som få....
Jag menar, hur svårt ska de va??? Nu har jag sluppit att vara i hagen i 3 nätter å jag har INTE gjort något inne alls för JAG E SKETANS BRA!!!! TJOHHOOOO!!!!
Men HON säger att de e inte bara därför jag fått vara ute om nätterna-NÄHÄ? Vad e de då då??? Jag hade juh lixom en plan när jag blev nerstoppad i den dära hagen....
Jag kan ju berätta nu när jag inte behöver vara i den.... Jo så här va de, JAG visste att om jag äter riktigt riktigt bra så växer jag så mycket att den dära hagen snart va för liten, Å så ble de juh!!!! MMOOOOHHAAHAAHAA!!!!!
Och HON har lixom inte fattat nånting, bara stått å sagt hur duktig JAG är som äter ordentligt. För jag vet att HON har minsann inte plats för större hage i sovrummet och HON den kall-hjärtiga har minsann inte huvud nog till att bygga en större å placera mig utanför sovrummet, för HUSSE och SaCCo säger att HON vill ju ha oss i sovrummet, men då får jag inte lov att kissa inne om nätterna för då åker JAG ut i TV-rummet, för där e stort, SÅ stort att jag kan springa riktigt riktigt snabbt runt runt sofforna de e sketans kul!!!!
Men JAG ska visa HENNE att jag e stoooor kille nu, snart vuxen faktiskt!!! SaCCo är ju himla vuxen å jag vill juh va som han å de e jag snart!!! Jag kan knappt vänta till jag e lika stor å vuxen som han för då kan vi gå å spänna oss på stan han å jag, SKETANS COOLT juh.
Men nu har både HON och Husse skällt på MIG å SaCCo två gånger när vi spänner oss för andra hundar, den ena gången spände sig SaCCo lite väl mycke tycker tillochmed jag för tillochmed JAG ble SKETANS rädd för han å snacka inte om den andra lilla-tussen till hund han kissa nästan ner sig, för de e så att SaCCO har stans häftigaste skall asså!!!! Han riktigt vrålar, de e sååå COOLT!!!!!F*N JAG vill va som han, han e juh så häftig!!!!!!

Sen e de juh fakriskt en annan sak jag måste berätta. Som sagt så e jag juh snart vuxen.... Å när man e vuxen så ska man klara av att sova över hos folk....
Förra helgen så fick jag å SaCCo sova över hos Matte-mamman å Matte -pappan, de va sketans kul, de enda som va lite trist va att HON(matte) hade släpat med sig min hage, de va lite bull.... Men hur som helst så e de så roligt hos matte-föräldrarna, så jag hann somna innan de bar i mig i hagen, opps!!!
Först va vi ute jätte länge på deras gård å där bor en mänsko-flicka som SaCCo älskar så då älskar jag henne med för hon leker alltid med mig å SaCCo bara ska pussa på henne å gossa med hennes lååånga hår, sen fick vi redigt go mat, de får vi hos matte-föräldrarna, för dom vet att hundar som oss ska bli vääääldigt väldigt bortskämda.
Men de allra allra bästa är att deras gård är full av coola rabatter å träd som på något vis tappar väldans många pinnar som vi kan tugga upp....
Då måste matte-mamman stiga upp tidigt på morgonen efter å städa upp så inte pensionärerna snubblar med sina rullatorer över våra pinnar, sen kan man lixom bara börja om från början, fräckt....
Sen kom HON å Husse å hämta oss på förmiddagen de va kul jag ble jätte glad men mest bara för att SaCCO ble de å jag gör ju som han!!! ALLTID!!!! HON säger att jag ska snart börja skolan UTAN SaCCo Hur ska de gå?????? HON säger att de e minsann dax att jag börjar TÄNKA själv men vadårå JAG tänker minsann JÄMT ( på hur jag ska terra HENNE mest) men men den tiden den sorgen!!!!
TJOHOOO nu ska jag terra HENNE en stund så hon får ännu mer tuggummi i hjärnan, MMOOOHHAHHAHHAAA!!!!!!!

2 kommentarer:

XA sa...

Gullunge!!! Världens goaste Biker-Knutte!! *pussar i massor* Hoppas vi ses snart!

XA sa...

Jag utmanar dig igen, brorsan! Kolla min blogg