fredag 24 augusti 2007

Knutte Rapporterar

Jaha då har man vatt i skolan två gånger nu dårå. Kan inget annat än att säga att de e latjolajbans!!!!
Första gången när vi kom dit så träffa jag min brorsa som jag inte träffat sen jag lämna Snogeröd, de va kul att se han, han va typ lika stor å svart som jag, fräckt!!!
Sen va där nåra andra doggs oxå, men jag gilla särkilt en av dom. Han e typ lika stor som mig kanske tilloch med lite större men han har en annan färg, han e snyggt leverbrun-HON säger att de heter så....(som om HON vet allt då?)
Vi skulle träna på att gå slalom mellan varandra allihopa å Jag kunde knappt vänta tills han den bruna skulle gå förbi mej, Shit va jag ville leka med han, men de fick vi inte, lide bull!!! HON sa åt mig att sitta stilla å va tyst, Hur lätt e de då? men så plocka HON fram en liten godis å de underlättar juh en hel del :)
Sen träna vi lite annat som jag redan kunde men sen hände något skit kul, HON lämna mig hos den sketans snälla instruktören sen gick HON, Yes- tänkte jag.... Sen en bit bort satte hon sig å kalla på mig, Jag ba va? menar hon Moi? eller? jag vet inte? Jag kolla knappt på henne men då då plocka hon fram kamptrasan å vifta med då tyckte jag att HON va ganska kul men hon fick springa lite till DÅ hände de, instruktören släppte mig!!!! Fattar ni jag va LÖS!!!!!! TJOHOOOO!!! Shit jag sprang rakt fram till HENNE å fick kampa lite, Fattar ni, kampa!!!! Shit de e de bästa jag vet....
Men sen då gjorde vi de ännu roligare....
Vi skulle göra samma sak igen fast denna gången skulle vi springa rakt igenom gruppen av hundar!!! LÖSA!!!! Instruktören tog mitt koppel igen å nu visste jag ju vad som skulle hända, hon skulle släppa mig LÖS-Jag gillar henne-instruktören... HON gick iväg genom gruppen å sen kalla HON på mig,elller? Jag lurade dom lite för jag kolla på HENNE å när instruktören släppte DÅ sprang jag de snabbaste jag kan rakt fram till den lilla lilla Cavalieren, De heter väl kavalier för han vill ha sällskap, eller? Hans matte tyckte inte de iallafall, sen kom plötsligt Husse å hämta mig för att meningen va att jag skulle springa fram til HENNE, (HON ni vet?) Så då fick jag ju göra de för Husse sa de.....
Sen greja vi med lite annat å så men då fick vi inte va lösa så jag kommer knappt ihåg vad jag gjorde eller inte för jag bara vänta på att instruktören skulle ta mitt koppel ifrån HENNE å sen släppa mig för de e väl de dom gör de dära instruktörerna???? Släpper en lös på den där äppelplanen, undra varför de heter äppelplan- där e juh inga äpplen??? Ja dom e märkliga de där tvåbeningarna.....
Måste bara berätta att på Lördag har HON sagt att vi ska åka till Snogeröd, de ska bli sketans kul för där bor juh mina syrror å min morsa Å ja så klart gammel-matte å gammel-husse, ska bli kul att träffa dom igen!!!! Shit va min syrra Xa e snygg, jag tror jag måste pussa på henne, undra om de går för HON säger att vi har för stora hakor och att dom kommer va ivägen om vi ska pussas,HA jag ska visa HENNE. Xa å jag va såna polare när vi va små, Undra om hon gillar mig än??? Sen lilla Elly hon e så fräck, de e fullt ös på henne å de GILLAR jag!!!! TJOHOO vad kul de ska bli!!!! HON säger att SaCCo kanske inte ska följa med han ska ev. få va hemma hos matte-mamman å matte-pappan de e lite orättvist men jaja vi får väl ha kul på varsitt håll.....
Hur som helst så ser jag med spänning framemot helgen, de händer juh bara kuliga saker....
Hörs efter helgen allihopa.....
See ya!!!!!

1 kommentar:

Karina sa...

Helt okej att länka :)

Kul att du går i skolan ;) Själv slipper jag det i höst...men det blir nog värre till våren. Matte ska nämligen vara medhjälpare på Grundkursen nu i höst..hehe.
Ska bli instruktör tror hon ;)

Ha det gött snyggo grabbar