fredag 3 augusti 2007

Utamande *igen*

Vi (jag) har blivit utmanad igen av både Xa och Daffie.

Regler: Bloggare som blir tagna ska namnge 5 olika cane corso (inte egna) och rangordna dessa inbördes i sin blogg och samtidigt ange reglerna för spelet. Till slut väljer bloggaren 6 nya bloggare och gör en lista av deras namn. Efter det är gjort skriver han eller hon en kommentar i deras bloggar för att låta dem veta att de har blivit antagna och att de ska läsa ens egen blogg för mer information.

Här e min lista.... Utan rangordning....

  • Magnuslunds Nelle, SaCCo´s allra allra bästa mamma.
  • Suedicca´s Xceptionelle, Knutte´s allar allra sötaste mamma
  • En grå stooor han hund som jag inte vet vad han heter den första vi såg på Sofiero-05 han låg å filura sig på rygg å vi sa - Hoppas vår hund blir lika söt... han var verkligen helt bedårande söt....
  • Sejpejos Malocchia, Kan man annat än att bara stört gilla denna lilla PIRAYA????
  • Suedicca's Xcellence, har alltid gillat djur som inte är som alla andra, denna tjej har verkligen huvudet på skaft och är en av de klokaste jag träffat-på hennes villkor ;) Världens gosiaste å stickig näsa som e så söt när hon pussas har hon oxå ;)

Som ni ser så e de "bara" Suedicca´s hundar men de e de som vi träffat mest LIVE så man kan bilda sig en uppfattning men de finns ju ur-många stört sköna å snygga CC´s så de e svårt att hålla listan till 5 st...

Nu e de ju då min tur att utmana andra bloggare men jag tror de flesta CC-bloggare har blivit utmanade... så jag utmanar er som läser som INTE blivit utmanade ;) He he

Inga kommentarer: