fredag 21 september 2007

Ahhh Vad Händer Här Egentligen....

Jag menar, Jag fattar ingenting!!!!!
Hon, ni vet hon.... Har fått konstiga saker för sig kan ni tro!!!
Asså de va så här, Hon rota å rota i en låda längst ner i skåpet jag å SaCCo kolla å undra- Vad håller hon på med? För där i den lådan finns alla saker till oss, SaCCo´s för små halsband, koppen som ingen gillar, täcke som e för små eller helt enkelt inte är snygga längre...
Men iallafall så längst ner och längst in i lådan hitta Hon vad Hon skulle.... Ett litet litet tunnt ur-löjligt koppel.... SaCCo ble så där nöjd när han såg de å trodde de va till han! Pyttsan heller de va ju på mig Hon skulle sätta de, sen va vi tvungna att trängas lite å knuffas lite för att Hon skulle juh se mig å bara mig inte SaCCo, jag menar han syns ju mest ändå för han e ju störst....

Hursom helst så tog Hon först på SaCCo kopplet för han va ju bara så söt, sa Hon, MEN HALLÅÅÅÅÅ JAG DÅ, E INTE JAG SÖT??????
Sen ställde hon SaCCo så så snyggt i hallen å sa till mig att -Nu du Knutte, titta noga på hur SaCCo står för så ska du göra på söndag.
Jag bara va vaddå stå, jag hoppar helst de du..... Ja ja på med kopplet då för f*n så ska jag visa dig!!!! Så Hon satte kopplet på mig å sen skulle Hon flytta omkring på mina ben tills jag stod perfekt, jag bara undrar- Vad f*n håller Hon på med? Jag står precis som jag vill, när jag vill och var jag vill, så de så!
Sen gjorde Hon om de å om de fler flera gånger, lite drygt asså! När Hon höll på å störa sig så sa hon hela tiden- stå -stå -stå Som om jag inte fattar att jag står upp?

Ja ja iaf så har Hon hållt på så nu i nån dag för vet ni vad jag ska? Jag ska få papper på att jag e snygg!!!! Vi ska till Lund å få dom papperna! Coolt för där har jag aldrig varit, i Lund asså. Men så säger Hon att man får bara dom papprena om man kan stå snyggt och trava fint, vaddå trava? ska jag göra annat än att bara gå i koppel så e de att hoppa på Hnne försöka sno kopplet och tackla Henne de e sååååå kul att tacklas....
Jag hoppas på att husse kommer med till Lund så jag slipper åka själv med Henne asså Hon kan ju gå vilse i en telefonkiosk, å e vi vilse så får jag inget papper!
Ja ja nog om de å detta....
See ya!

2 kommentarer:

XA sa...

*ha,ha,ha,ha,ha,ha* Tack för ett gott skratt, S!!! Du beskriver händelseförloppet alltför väl! Kramar i massor o ses på söndag!!!

Karina sa...

*s* härlig du e :)

Håller tassarna att allt går väl :)

Rapportera fort så vi vet :)

Kram Daffie