tisdag 25 september 2007

Så då va de klart!

Japps nu e de färdigt...
Jag har fått mina papper på att jag e sjukt snygg, jag visste, du visste de å nu vet HELA SVERIGE!!!! OH MY GOD, HELA VÄRLDEN vet de juh nu....
Vi åkte till Lund, tur att husse va med.... HON ni vet, börja köra men efter ett par kilometer byta dom so husse körde istället å de ble de juh mycket bättre! Vi va framme i god tid, hade tid till att kolla runt lite å slappa i de våta nyklippta gräset, smart Lund smart, jag hade gräs typ överallt jäkligt snyggt juh, NOT men gott va de, finns väl inget bättre än nyklippt gräs att käka?

Sen satte HON på de dära fåniga kopplet å så va de vår tur där innanför de gula bandet, jag hade inte kollat så noga på de som varit där innan för Min syrra Xa kom med andan i halsen å skulle hejja på mig, som om de behövs???

Nåväl ,inne ringen börja hon störa sig igen, flytta runt på bena å så, sen kom en annan kvinna fram å hälsa hon va kul den damen, sen vet ni sen börja de....
HON, som annars e ganska trist börja gå i rask takt jag tänkte SHIT HON kan juh så jag tänkte -ska jag tackla henne???? Men jag tänkte -Nä jag ska va bussig å inte skämma ut henne så som den där Berner senner killen gjorde med sin matte, hon rammla å sen försvann dom illa kvickt från Lund, strange???
Nåväl (igen) Först sprang vi runt de va kul, sen så skulle damen känna å klämma tillochmed på mina allra heligaste delar... fatta hon pilla på mina "balls" å sen sa hon att jag va en hyvens kille, kanske inte dom orden men iallafall! snygg e jag! Sen bad hon HENNE att springa i en triangel, HALLÅ! HON har icke godkänt i matte HON kan ännu mindre springa i en triangel! så vi fick springa en gång till fram och tillbaka å de kunne HON sen kände damen igen på mig å sa massa saker till en annan tjej om mig, såklart bara bra saker!

Så här sa hon: 5½ månaders hane med utmärkt typ och storlek, Härligt huvud, Bra uttryck, bra öron och bett, Normalvinklat bakställ, Utmärkt underlinje, Stark rygg, Utmärkt musklad, Utmärkta ben och tassar, Mycket välgående bak något instabil fram, Härligt temprament, Välvisad.

De va va hon sa, FRÄCKT VA????
Sen va ju M så snäll å fota mig så nedan följer en bild serie på mig med mina rosetter!!!!
TJOHHO på er alla!!!!





2 kommentarer:

Karina sa...

Grattis killen...visste det skulle gå bra :)

Kramar Daffie

Jessica // Cacchio sa...

Ni är utmanade! Läs i vår Blog.

http://cacchiocanecorso.blogspot.com/